Sex. Or the lack of it.

Jag e således på semester. Där av att det står still här. Att skriva e inget jobb för mig, men datorn framkallar stress och det e något jag måste undvika. Jag måste. För att vara en easygoing en, har jag jävligt svårt för att chilla. Något annat jag måste e att ha sex. Jag befinner mig i en liten by vid en kust. Det e varmt, det e vackert, det e azurblått. Och det e torrt. Och tråkigt. Jo, jag e här av just den anledningen; att ha tråkigt. Men om man nu e funtad på det viset att man har svårt för att chilla, men befinner sig i en by som står stilla, då måste man ju finna på något. Jag vet inte om det e solen, den nakna huden eller fröken tristess, men fasen vad sugen jag e! Men här e varmt, vackert, azurblått. Och torrt.

SSTS
Om SSTS

26, Gothenburg, Sweden
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

