Från och med du…

Idag droppade det. Oskar Linnros debutalbum Vilja Bli som så många suktat efter… För att han kommer från Snook, för att han startade Maskinen? Eller för att han hoppade av? För att han producerade svensk kvalitétspop i form (b.la.) av  Veronica Maggios andra platta Och Vinnaren Är..? För att han la dills, eller möda..?, på att sprida albumtrailers(!) inför släppet?

Ack Sundbyberg, som första singeln heter, gick mig på nerverna och lyckades på nåt magiskt vis alltid leta sig in i den stackars högtalare som jag kånkar in i badrummet var gång jag ska duscha.. Blöt enerverande historia.                                                                      Den senaste singln e mer i min smak, gillar nog den! Kanske för att den inte försöker lura mig att den e något den aldrig kan va…så som föregångaren med sitt minimalistiska inslag av choppat & skruvat gjorde..                                                                                          Framtiden får utvisa om den e välkommen  med in i duschen..

Flotta albumtrailers..

SSTS
Om SSTS

26, Gothenburg, Sweden
Det här inlägget postades i blog och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

